#6

Fürdőszobánk rendjét hírdető kosárkák.

. Bookmark the permalink.

6 Responses to #6

  1. SZIA! Hát nagy fá(k)ba vágtad a fejszédet! De én ennek csak örülök, mert jöhetek szájat tátani. Még hogy nem tudsz fotózni....! ??? Gyönyörű képek eddig. Szívesen odaadnám témának Lilit :)
    Nem fogok állandóan kommentezni, de tudd, hogy figyellek! Ezt veheted fenyegetésnek is D

  2. Pertine says:

    Jöttem én is, és hallod: hűűűű!!!

    Szuper képeket csinálsz, úgyhogy nyithatnál egy így kell fotózni blogot is!

  3. Anyám, Rita, elájulok, micsoda fotók!!!!!!! :) Hát, nem is tudok mit mondani!!!!! :) Fantasztikusak! :)

  4. Juma says:

    Ez még csak az első, amit láttam, de már kíváncsi vagyok a másodikra:-)))
    Úgy gondolom, áprilistól hosszabb időt fogok a gép előtt tölteni, mint amennyit a munkahelyemen tettem!! Annyi fontos dolog van itt, amit tanulni akarok:-)) ... és egyszerűen állandóan inspiráltok, húztok magatok után:-))))) és ez nem verseny, hanem csodálatos alkotó élet, ezért nagyon örülök:-))) Köszönöm.

  5. Edit says:

    Nagyon szuper ötlet és gyönyörű megvalósítás! Tetszik mind! Jövök én is minden nap bámészkodni, feltöltődni.

  6. Kisnyul says:

    Örömmel látom, hogy Te is belekezdtél. Majd jövök hozzád nyálat csorgatni. eszméletlen képeket készítesz..... Én hozzád képest sehol sem vagyok.

Leave a Reply

Üzemeltető: Blogger.