#6

Fürdőszobánk rendjét hírdető kosárkák.

. Bookmark the permalink.

6 Responses to #6

  1. SZIA! Hát nagy fá(k)ba vágtad a fejszédet! De én ennek csak örülök, mert jöhetek szájat tátani. Még hogy nem tudsz fotózni....! ??? Gyönyörű képek eddig. Szívesen odaadnám témának Lilit :)
    Nem fogok állandóan kommentezni, de tudd, hogy figyellek! Ezt veheted fenyegetésnek is D

  2. Pertine says:

    Jöttem én is, és hallod: hűűűű!!!

    Szuper képeket csinálsz, úgyhogy nyithatnál egy így kell fotózni blogot is!

  3. Anyám, Rita, elájulok, micsoda fotók!!!!!!! :) Hát, nem is tudok mit mondani!!!!! :) Fantasztikusak! :)

  4. Margó says:

    Ez még csak az első, amit láttam, de már kíváncsi vagyok a másodikra:-)))
    Úgy gondolom, áprilistól hosszabb időt fogok a gép előtt tölteni, mint amennyit a munkahelyemen tettem!! Annyi fontos dolog van itt, amit tanulni akarok:-)) ... és egyszerűen állandóan inspiráltok, húztok magatok után:-))))) és ez nem verseny, hanem csodálatos alkotó élet, ezért nagyon örülök:-))) Köszönöm.

  5. Minyu says:

    Nagyon szuper ötlet és gyönyörű megvalósítás! Tetszik mind! Jövök én is minden nap bámészkodni, feltöltődni.

  6. Örömmel látom, hogy Te is belekezdtél. Majd jövök hozzád nyálat csorgatni. eszméletlen képeket készítesz..... Én hozzád képest sehol sem vagyok.

Leave a Reply

Üzemeltető: Blogger.