#31

Nem tudom miből adódik ez a vonzalom, de imádom a fiókokat!
Mikor ráleltem erre a darabra, „hamar” rávettem életem Párját,
hogy ezt nekünk készítették, a nappalinkban a helye.
Aztán már csak egy kis taktikai csavar kellett, hogy Ő is belássa,
sajnos le kell festeni, hogy passzoljon a többi bútorhoz.
Megtette ezt is! Bevallom nem csak a fiókokért rajongok, hanem Érte is!

. Bookmark the permalink.

7 Responses to #31

  1. treza says:

    Ez egy mesés darab...húúú, de ellennék egy ilyennel én is!
    Csodaszép a fotó, ismét!

  2. A fiókok titkok rejtői, titokzatos helyek lehetnek egy fiókos szekrényben...
    Szép napot!

  3. Gólya says:

    Van egy mesém egy kis fiókos "kredencről"...még versenyben van, de ha már nem kell "titkolni", akkor szívesen megosztom majd :)
    Imádom a komódokat, fiókosokat én is, ez nagyon szép lehet minden perspektívából!

  4. Titkok tudója vagy, amikre vigyázol is a kis "szekrényedben" ;)
    Másodjára látom ezt a téglafalat háttérnek...esetleg ;)...?

  5. Rita(006) says:

    Igazatok van lányok, de ha titok nem is rejtenek eme fiókok, a kupit tökéletesen magába zárja! Rendszerezve!

    Gólya várom majd a „kredencről” a mesét ha már publikus lesz!

    Lilianya: a hátteret képező kőfal csupán a derékig érő elválasztófalunk. :)

  6. Rita, megint szuper fotót készítettél.:)
    Már izgalommal várom a következőt. :)))

  7. Rita, időm nem sok, de azért hetente egyszer bekukkantok ide, és gyönyörködöm. Fantasztikusak a fotók!!!!! :D Köszönöm az élményt! És most rohanok is dolgozni, mert el fogok késni... :D Puszi!

Leave a Reply

Üzemeltető: Blogger.