#189

Vannak napok mikor befelé fordulok.
Mikor a közlésre nincs igényem.
Persze ez nem a kommunikáció teljes hiányát jelenti.
Csak egyfajta csendes szemlélődést.
Merengést.
Kell időnként ilyen is.
Legalábbis nekem kell.
***

. Bookmark the permalink.

5 Responses to #189

  1. ez természetes, ritmusa is van,
    szép napot!

  2. Teljesen megértelek, mert ez nálam is így van.
    A csendet, a visszavonulás idejét....... a bölcsesség napjainak szoktam hívni.
    Legtöbbször a műhelyemben tudom ezt az érzést megélni. :)))

    Legyen szép a napotok!

  3. Csatlakozom a megértők táborához, ez jó is h így van Rita!
    És attól mi még itt vagyunk, várunk a képeidre, nincs semmi gond:)
    Szép napokat! Főleg, h medanszié is van hozzá ;))))

  4. beedee says:

    Hűűű, nem találok szavakat, mekkora ez a fotó!! Felvettem a gumicukor és a könyvespolc mellé :))

  5. Rita(006) says:

    Nfde, köszönöm, Neked is szép napot kívánok!

    Csutkailda, … bölcsesség napjai? Ez tetszik! Sejtettem én, hogy Te hasonszőrű megérted! Köszönöm, hogy vagy, és hogy jössz!

    M, köszönöm a megerősítést a tényben, hogy megértesz, és jössz, számíthatok a jelenlétedre! Nagyon-nagyon sokat jelent számomra!

    Beedee, KÖSZÖNÖM! (megbeszéltük, készüljön csak az a ház! Addig remélem tudsz még egyéb fotókat is gyűjtögetni nálam!) :)

Leave a Reply

Üzemeltető: Blogger.