#80

Édes pillanatok:




Utólagos elnézést az éppen fogyókúrázóktól! :)

. Bookmark the permalink.

8 Responses to #80

  1. treza says:

    már aludni indultam, de most kihaladok a "dugicsokis" dobozomhoz egy kis dézsmálás okán :)

  2. Kell ennél jobb reklám :)

  3. Hú, nagyon klassz fotókat készítettél. :)))
    Igazán ötletes.

  4. Csillagos says:

    Nagyon guszta!!! Két kérdés: mitől ilyen nagyon a képek és mivel szerkesztesz? Csak érdeklődöm... Szép napot!

  5. Ez nagyon jóóóó... jövök nézni és akkor nem kell enni.
    (egy állandóan fogyókúrázó :) )

  6. Fogyozók..azért pár szem mogyorót be kell ma szereznem..

  7. Rita(006) says:

    Treza, ugye milyen nagy találmány a „dugicsokis doboz”? :)

    Kreatívhit, pedig nem is reklámnak szántam ám! :) Ki tudja meddig lesz kapható ez a csoki. Minden jó dolog megszűnik, így legalább kép formájában megörökítettem a nagy kedvencem (unokáim nézik majd, hogy a nagyi korában milyen guszta golyócskát lehetett kapni)

    Csutkailda, köszönöm!

    Csillagos, a blogsablon amit én használok szélesebb mint pl. amit Te használsz,, így nagyobb hely jut a képeknek is. Amikor a képet beszúrom, akkor átállítom a nagyon nagy méretre. Fotószerkesztésre pedig a Adobe Photoshop CS2-t használom. :)

    M, köszönöm arra ment mind a … sok darab!

    Kisnyúl, emelem kalapom előtted mint állandó fogyókúrázó előtt!

    Tündérlátta, bocsánat, a felkavaró képekért! És köszönöm, hogy elnéző voltál velem szemben ezért, a mogyoró ugyan nem csoki, de leleményes pótlás! Minden tiszteletem a hidegvéredért! :)

Leave a Reply

Üzemeltető: Blogger.