#58

Ajándékok:


Az én többmintunokatesómtól „Tonitól” kaptam ezt a teát, aminek olyan illata van, hogy legszívesebben beleharapna az ember! Köszönöm Neked Drága, most már akkor is Rád fogok gondolni mikor ezt iszom.
Ezt a gyönyörűen csomagolt kis üvegcsét pedig Margótól kaptam:

Az üvegcse egy idézetet rejtegetett Kurt Tepperwein-től:
„A problémák az élet becsomagolt ajándékai – az ajándék a fejlődésben rejlik, amelyen átmegyünk, ha „kicsomagoljuk” a problémát. „
Mennyire igaz! Köszönöm Neked Margóm!

. Bookmark the permalink.

3 Responses to #58

  1. Klassz kis ajándékok.

  2. Legyen sok örömöd az ajándékokban. :)))
    Gyümölcsteát rejt a dobozka?
    A fotók szuperek!

  3. Gólya says:

    Margó üvegcséje nagy sikert aratott, Beedee is a blogjára tűzte a fotóját! Én úgy kicsomagoltam, ott helyben, hogy már visszacsomagolnom sem sikerült, sőt, a tekercset úgy visszaraktam bele, hogy nem bírom kiszedni, de nekem is nagy igazága volt!
    A teánál hatalmas az az elmosódás az előtérben!

Leave a Reply

Üzemeltető: Blogger.